Algemene voorwaarden

  1. De betaling gebeurt aan de chauffeur. Bij het begin van de rit wordt de volledige
    betaling gevraagd, indien zo geboekt (indien gewenst kan u een betalingsbewijs van de
    chauffeur krijgen). Indien u een factuur wenst wordt deze na thuiskomst verzonden. Bij
    het niet betalen van de factuur 14 dagen na factuurdatum, zullen wij een toeslag van
    15% aanrekenen, met een minimum van 75 euro.

    2. Bij annuleren van een rit binnen 24 uur, wordt er 50% van de geboekte en aanvaarde rit
    aangerekend. Bij annuleren binnen 8 uur, zal de volledige rit verschuldigd zijn.

    3. Alle klachten aangaande facturen dienen te gebeuren per aangetekend schrijven en
    binnen de 7 dagen na factuurdatum.

    4. Het vervoer gebeurt onder verantwoordelijkheid van de klant, doch doet Support Taxi
    al het mogelijke om personen of goederen tijdig op hun plaats van bestemming te
    brengen.

    5. Afwijkingen van onze standaard dienstverlening kunnen mits onderlinge
    overeenkomst. Voor deze afwijkingen kunnen meerkosten aangerekend worden die de
    klant op voorhand zal meegedeeld worden.

    6. Support Taxi kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor vertragingen,
    veranderingen of annuleringen van de service door overmacht of door andere
    omstandigheden die niet te voorzien zijn. Doch zullen wij alles doen om dit te
    voorkomen.

    7. Wachttijden veroorzaakt door toedoen van klanten kunnen door Support Taxi in
    rekening worden gebracht, de klant is gebonden bij vertraging van zijn vlucht van meer
    dan 30 min Support Taxi onmiddellijk op de hoogte te brengen.

    8. Indien uw vlucht te vroeg geland is zou het kunnen dat u moet wachten op de
    chauffeur, doch zullen wij proberen om dit te voorkomen.
    9. Indien u ons foutieve gegevens doorgeeft (bv. vertrekuur in buitenland i.p.v.
    aankomstuur in België) kunnen wij u niet garanderen dat er een chauffeur beschikbaar
    is.

    10. Het dragen van een gordel is wettelijk verplicht. Een boete bij het niet dragen zal
    verhaald worden op de reiziger.

    11. Kinderstoeltjes worden bij Support Taxi niet ter beschikking gesteld. Deze moeten
    door de klant zelf voorzien worden. De stoeltjes worden eventueel in bewaring gehouden
    tot de terugkomst.

    12. Kosten als gevolg van schade of bevuiling aangebracht door de klant, zullen
    aangerekend worden. Het bedrag van €250 zal meteen aan de chauffeur betaald moeten
    worden.

    13. Het kan gebeuren dat u iets vergeet in de taxi. U wil uw verloren voorwerp dan
    natuurlijk graag terugvinden.

    Support Taxi chauffeurs zijn verplicht om gevonden voorwerpen binnen 24 uur te
    melden. Maar wat helaas vaker gebeurt, is dat niet de chauffeur, maar de volgende klant
    in de taxi uw voorwerp vindt. De klant blijft ten allen tijde aansprakelijk voor
    beschadiging, verlies of diefstal van zijn goederen.
    Wanneer een chauffeur meldt dat hij iets in de taxi vindt, wordt het achter gelaten
    binnen 24 uur bij het plaatselijke politiekantoor te Leopoldsburg.

    Mocht u zelf iets gevonden hebben, dan kunt u ons bellen op 0470 93 44 90!

    14. Op al deze algemene voorwaarden is Belgisch recht van toepassing . Deze algemene
    voorwaarden kunnen ten allen tijden door Support Taxi gewijzigd worden.

    Wanneer u een rit boekt, betekent dit dat u onze algemene voorwaarden hebt
    gelezen en ermee akkoord gaat.