De betaling gebeurt aan de chauffeur. Bij het begin van de rit wordt de volledige betaling gevraagd, indien zo geboekt (indien gewenst kan u een betalingsbewijs van de chauffeur krijgen). Indien u een factuur wenst wordt deze na thuiskomst verzonden. Bij het niet betalen van de factuur 14 dagen na factuurdatum, zullen wij een toeslag van 15% aanrekenen, met een minimum van 75 euro.
2. Bij annuleren van een rit binnen 24 uur, wordt er 50% van de geboekte en aanvaarde rit aangerekend. Bij annuleren binnen 8 uur, zal de volledige rit verschuldigd zijn.
3. Alle klachten aangaande facturen dienen te gebeuren per aangetekend schrijven en binnen de 7 dagen na factuurdatum.
4. Het vervoer gebeurt onder verantwoordelijkheid van de klant, doch doet Support Taxi al het mogelijke om personen of goederen tijdig op hun plaats van bestemming te brengen.
5. Afwijkingen van onze standaard dienstverlening kunnen mits onderlinge overeenkomst. Voor deze afwijkingen kunnen meerkosten aangerekend worden die de klant op voorhand zal meegedeeld worden.
6. Support Taxi kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor vertragingen, veranderingen of annuleringen van de service door overmacht of door andere omstandigheden die niet te voorzien zijn. Doch zullen wij alles doen om dit te voorkomen.
7. Wachttijden veroorzaakt door toedoen van klanten kunnen door Support Taxi in rekening worden gebracht, de klant is gebonden bij vertraging van zijn vlucht van meer dan 30 min Support Taxi onmiddellijk op de hoogte te brengen.
8. Indien uw vlucht te vroeg geland is zou het kunnen dat u moet wachten op de chauffeur, doch zullen wij proberen om dit te voorkomen. 9. Indien u ons foutieve gegevens doorgeeft (bv. vertrekuur in buitenland i.p.v. aankomstuur in België) kunnen wij u niet garanderen dat er een chauffeur beschikbaar is.
10. Het dragen van een gordel is wettelijk verplicht. Een boete bij het niet dragen zal verhaald worden op de reiziger.
11. Kinderstoeltjes worden bij Support Taxi niet ter beschikking gesteld. Deze moeten door de klant zelf voorzien worden. De stoeltjes worden eventueel in bewaring gehouden tot de terugkomst.
12. Kosten als gevolg van schade of bevuiling aangebracht door de klant, zullen aangerekend worden. Het bedrag van €250 zal meteen aan de chauffeur betaald moeten worden.
13. Het kan gebeuren dat u iets vergeet in de taxi. U wil uw verloren voorwerp dan natuurlijk graag terugvinden.
Support Taxi chauffeurs zijn verplicht om gevonden voorwerpen binnen 24 uur te melden. Maar wat helaas vaker gebeurt, is dat niet de chauffeur, maar de volgende klant in de taxi uw voorwerp vindt. De klant blijft ten allen tijde aansprakelijk voor beschadiging, verlies of diefstal van zijn goederen. Wanneer een chauffeur meldt dat hij iets in de taxi vindt, wordt het achter gelaten binnen 24 uur bij het plaatselijke politiekantoor te Leopoldsburg.
Mocht u zelf iets gevonden hebben, dan kunt u ons bellen op 0470 93 44 90!
14. Op al deze algemene voorwaarden is Belgisch recht van toepassing . Deze algemene voorwaarden kunnen ten allen tijden door Support Taxi gewijzigd worden.
Wanneer u een rit boekt, betekent dit dat u onze algemene voorwaarden hebt gelezen en ermee akkoord gaat.